miercuri, 17 august 2011

M-am intors din Paradis!

Mi s-a indeplinit visul de a vedea frumoasa insula Corfu cu ochii mei pentru ca poze de acolo cred ca am vazut sute. A fost peste asteptarile mele, trebuie sa recunosc. Recomand, din suflet, oricui vrea sa vada un peisaj desprins parca din vise, un colt de Rai, sa mearga in Corfu. Este o insula plina de verdeata, cu munte care coboara pana in apa. O apa ireal de curata si peisaje mirifice. Am mers in croaziera in insulele Paxos si Antipaxos - extrem de frumoase si pitoresti, cu tarani arsi de soare care se odihnesc pe prispa caselor. Sate micute si frumoase, inghesuite pe varful muntelui, cu casute cochete si balcoane pline de flori, stradute inguste si imagini din povesti. Mi-a placut la nebunie acolo!
Am vizitat si Pontikonissi / Mouse Island, o insulita micuta pe care se afla o manastire din 1500 si ceva. Intr-una din zile, am inchiriat o masina si am fost in Paleokastrita (noi am fost cazati in statiunea Agios Gordios), in Sidari unde se afla Canale d'Amour, Agios Spiridonas - cea mai nordica plaja din Corfu, si alte statiuni mai mici si mai mari, la fel de frumoase. Capitala Kerkyra are stradute inguste si cladiri intocmai ca in Venezia, foarte pitoresti, pline de flori, am vazut oameni frumosi, relaxati, zambitori.

Mai multe poze in continuare!

Let's make a diva spunea...

wow..vreau si eu:Xcred ca te-ai distrat pe cinste:Dsi pe mine ma batea gandul sa plec acolo in vara asta,dar n a fost sa fie..:(

denise spunea...

Superb ...

stilistele spunea...

superba tara. si eu sunt indragostita de Grecia, nu doar insulele sunt divine, dar si plajele de pe continent sunt un deliciu.

Special Koko spunea...

beautiful pics :X

fashion doctor spunea...

superb! la ce hotel ai stat,unde se vede piscina? xxx

Zuzele spunea...

Modniza, eu am stat la Golden Nests, cel cu piscina este Aloha si se vede de la balconul meu. Noi nu am avut piscina, insa o puteam folosi pe cea de la Aloha sau pe cea de la Alonakia, era un hotel vizavi de al nostru, acolo unde este bolta aia de flori roz. Tot acolo puteam si manca mic dejun sau cina, bufet suedez - 8 euro. Proprietarii sunt o familie foarte draguta si amabila, iar hotelul arata fff bine. Mi-a parut rau ca nu l-am ales pe acesta. Am fost in dubii intre Golden Nests si Alonakia, insa pentru ca am decis sa plecam cu Christian Tour, am mers pe GN, mai ales ca privelistea pe care o ofera este unica. Toate camerele au vedere la mare si terasa unde poti bea un ceai cu lapte privind marea:)

Anonim spunea...

Foarte frumoase pozele... Grecia cea minunata:)

Alexandra spunea...

superb.....vara viitoare acolo am de gand sa merg

lore1975 spunea...

si eu am fost acum doi ani la Golden Nests.Atunci inca se servea micul dejun la ei.Camera era deplorabila, dar zona superba.E foarte frumoasa zona pentru vacantele de cuplu, tavernele mi se par romantice, iar mancarea este foarte buna

Zuzele spunea...

Lore, hotelul nu-i vreo fitza nici acum, dar la urma urmei, nici nu are pret de fitze. Pentru cat costa, este ok! Si acum se servea micul dejun, insa era mai bogat la vecini:)
Si eu tot in vacanta romantica am fost: cu concubinu' si inca 3 fete :))

Federova spunea...

Ce peisaje are Grecia :x...Sper sa ajung si eu cu concubinul meu la anul :)) dar fara 3 fete :))))

Corina spunea...

Am vazut pozele si pe Facebook, dar si aici mi s-a mai taiat o data respiratia....e splendid!

Anda Zelenca spunea...

Soo amazing!:X

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search