Stralucita ideea celui care a gandit campania de promovare a cremei Idealia de la Vichy la Paris: in 5 statii de autobuz au fost montate panouri pe care erau lipite esantioane care compuneau chipul topmodelului Marie-Ange Casta, muza Vichy, si care puteau fi desprinse de femeile care intentionau sa testeze aceasta crema.
wow,ce fain!!:)
Ha, ha! Fa tu asta in Romania, sa vezi cum se epuizeaza toate esantioanele in timp record! In tara asta, in care lumea se calca in picioare la coada la bormasini la reducere...nu vreau sa-mi imaginez cum ar smulge pliculetele cu crema gratuita femeile care ar trece pe acolo. Si-apoi, ar da sfoara-n tara, sa vina si verisoara, si vecina, si-ar lua la pachet mai multe, sa aiba de rezerva! Ca doar e GRATIS! :-))
Trist exercitiu de imaginatie :(
@ Hai, ma, pisi, nu mai fi asa pesimista :) Era o tipa de la Vichy acolo langa panou, cica nu lua fiecare cat dorea :)) Oricum, esantioane sunt si la noi, in farmacii. Sa-ti iei si tu din Sensiblu ca e supermisto crema :P
super ideea! La noi cred ca le-ar lua o persoana pe toate, ca daca fura portofele de la femei lovite de masini, cremele ar fi nimic...
Haaa, deci vezi, pana si la ei sunt pazite! Altfel, natura umana nu le lasa sa plece cu un singur esantion :)
Pai da, pazite, normal:)) Tocmai frantuzoaicele sa nu fie cremofile?:P
Trimiteți un comentariu