marți, 19 noiembrie 2013

NIVEA a fost desemnat cel mai puternic brand de ingrijire personala din Romania


NIVEA a castigat premiul pentru cel mai puternic brand din categoria „Produse de ingrijire personala” in cadrul premiilor acordate de revista PIATA editia 2013, cu un procent de 27,9 % voturi din partea juriului.

Distinctia vine sa reconfirme supermatia brandului NIVEA pe piata locala de produse destinate ingrijirii pielii, o piata extrem de competitiva pe care  activeaza foarte multi jucatori, atat companii multinationale, cat si producatori locali.
In prezent, cu o gama extrem de larga de produse si mai mult de jumatate de miliard de consumatori in toata lumea, NIVEA este cel mai cunoscut brand de ingrijire a pielii la nivel global. Consumatorii asociaza NIVEA cu o piele
sanatoasa, bine ingrijita si cu sentimentul de incredere si siguranta.

NIVEA intelege ce anume ii motiveaza pe consumatori si vine in intampinarea acestora cu produse adaptate nevoilor lor, incercand totodata sa le anticipeze dorintele prin produse inovatoare.

La editia 2013 a Premiilor PIATA au fost depuse un numar total de 326 de candidaturi pentru cele 41 de trofee care recompenseaza performantele in materie de inovatie, eficienta, notorietate, dinamism, excelenta in afaceri, implicare sociala ale companiilor din industria bunurilor de larg consum. In total, 20 de companii si-au impartit cele 41 de trofee oferite in cadrul Premiilor PIATA editia 2013, din cele peste 100 de companii care au dovedit incredere in performantele proprii si au depus candidaturi la una sau mai multe sectiuni de premii, asteptand evaluarea din partea partenerilor de afaceri.

Pentru desemnarea castigatorilor Premiilor PIATA editia a VIII-a, 2013 au votat 681 de electori, astfel: 567 de magazine din comertul traditional din localitatile cu peste 50.000 de locuitori si 15 directori de achizitie din retailul modern au decis castigatorii din randurile furnizorilor; 54 de directori de vanzari din Top 100 companii furnizoare - au decis castigatorii din randurile retailerilor si 45 de directori de marketing din Top 100 companii din FMCG au decis castigatorul campaniei CSR.


Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search