NIVEA a
castigat premiul pentru cel mai puternic brand din categoria „Produse de
ingrijire personala” in cadrul premiilor acordate de revista PIATA editia 2013,
cu un procent de 27,9 % voturi din partea juriului.
Distinctia
vine sa reconfirme supermatia brandului NIVEA pe piata locala de produse
destinate ingrijirii pielii, o piata extrem de competitiva pe care activeaza foarte multi jucatori, atat
companii multinationale, cat si producatori locali.
In prezent,
cu o gama extrem de larga de produse si mai mult de jumatate de miliard de
consumatori in toata lumea, NIVEA este cel mai cunoscut brand de ingrijire a
pielii la nivel global. Consumatorii asociaza NIVEA cu o piele
NIVEA
intelege ce anume ii motiveaza pe consumatori si vine in intampinarea acestora
cu produse adaptate nevoilor lor, incercand totodata sa le anticipeze dorintele
prin produse inovatoare.
La editia
2013 a Premiilor PIATA au fost depuse un numar total de 326 de candidaturi
pentru cele 41 de trofee care recompenseaza performantele in materie de
inovatie, eficienta, notorietate, dinamism, excelenta in afaceri, implicare
sociala ale companiilor din industria bunurilor de larg consum. In total, 20 de
companii si-au impartit cele 41 de trofee oferite in cadrul Premiilor PIATA
editia 2013, din cele peste 100 de companii care au dovedit incredere in
performantele proprii si au depus candidaturi la una sau mai multe sectiuni de
premii, asteptand evaluarea din partea partenerilor de afaceri.
Pentru
desemnarea castigatorilor Premiilor PIATA editia a VIII-a, 2013 au votat 681 de
electori, astfel: 567 de magazine din comertul traditional din localitatile cu
peste 50.000 de locuitori si 15 directori de achizitie din retailul modern au
decis castigatorii din randurile furnizorilor; 54 de directori de vanzari din
Top 100 companii furnizoare - au decis castigatorii din randurile retailerilor
si 45 de directori de marketing din Top 100 companii din FMCG au decis
castigatorul campaniei CSR.
Trimiteți un comentariu