Organizată pentru al treilea an consecutiv, tabăra MagiCAMP este un loc special destinat copiilor supraviețuitori de cancer și celor care încă se luptă cu boala, care își propune ca prin joacă să îi ajute să uite de probleme și să le redea încrederea și forța de a lupta.
Prin activități diverse și cu sprijinul medicilor oncologi, pediatri, psihologi specializați și entertaineri, copiii sunt încurajați să redobândească încrederea în propriile forțe, stima de sine, independența și interesul față de construirea de prietenii noi și participarea la diferite activități sociale.
Amway România susține tabăra MagiCAMP și asigură întregul necesar de produse pentru îngrijirea spațiului în care copiii și voluntarii vor locui pe durata taberei, pentru curățarea suprafețelor, a vaselor și a rufelor.
„Unul dintre obiectivele cele mai importante ale Amway România este să îi ajute pe ceilalți să aibă o viață mai bună, de aceea ne-am alăturat cauzei taberelor MagiCAMP încă de la început și ne bucurăm că putem contribui la îmbunătățirea modului de viață al copiilor și familiilor acestora. Faptul că acești copii au șansa să se bucure de jocuri și activități educative, să își dezvolte creativitatea și încrederea în forțele proprii prin joacă, este un lucru extraordinar”, a spus Ioana Enache, Director General Amway România, Bulgaria și Grecia.
Prima ediție a taberelor MagiCAMP a avut loc în vara anului 2014, când 31 de copii bolnavi de cancer au uitat pentru o săptămână de durere, tratamente și chimioterapie.
Amway România susține tabăra MagiCAMP și asigură întregul necesar de produse pentru îngrijirea spațiului în care copiii și voluntarii vor locui pe durata taberei, pentru curățarea suprafețelor, a vaselor și a rufelor.
„Unul dintre obiectivele cele mai importante ale Amway România este să îi ajute pe ceilalți să aibă o viață mai bună, de aceea ne-am alăturat cauzei taberelor MagiCAMP încă de la început și ne bucurăm că putem contribui la îmbunătățirea modului de viață al copiilor și familiilor acestora. Faptul că acești copii au șansa să se bucure de jocuri și activități educative, să își dezvolte creativitatea și încrederea în forțele proprii prin joacă, este un lucru extraordinar”, a spus Ioana Enache, Director General Amway România, Bulgaria și Grecia.
Prima ediție a taberelor MagiCAMP a avut loc în vara anului 2014, când 31 de copii bolnavi de cancer au uitat pentru o săptămână de durere, tratamente și chimioterapie.
„Colaborarea dintre Amway și MagiCAMP este deja tradiție, un parteneriat fără de care ne-ar fi fost mai greu să rezolvăm aspecte esențiale în tabără, lucruri care țin de confortul de fiecare zi al micuților și voluntarilor. Pentru noi, dincolo de distracția copiilor, terapie utilă în lupta cu boala, extrem de importante sunt sănătatea și confortul lor. Grație acestui parteneriat, unul dintre cele mai importante aspecte ale taberei și-a găsit rezolvarea: desfășurarea în condiții bune a activităților, într-un mediu curat și îngrijit”, a spus Melania Medeleanu, cofondator MagiCAMP.
Potrivit organizatorilor, opt din zece copii diagnosticați cu cancer reușesc să se vindece. Acum 20 de ani lucrurile erau diferite: medicina reușea să salveze numai doi din zece.
Conform statisticilor Ministerului Sănătății, în România aproximativ 5.000 de copii suferă de cancer și anual sunt diagnosticate 500 de cazuri noi. Cancerul este a doua cauză de deces în țara noastră, pentru intervalul de vârstă 4-15 ani.
Amway și implicarea în sprijinul comunităților
Pe lângă activitățile sale comerciale, Amway continuă să aloce în fiecare an resurse financiare și materiale pentru susținerea comunităților din care face parte. Campania „ONE by ONE™ for children”, lansată în anul 2003 la nivel mondial, are ca scop îmbunătățirea vieților copiilor defavorizați. Prin intermediul acestei campanii au fost ajutați peste 12,7 milioane de copii, au fost donate 261 milioane de dolari și au fost realizate 3,9 milioane de ore de voluntariat.
Amway și implicarea în sprijinul comunităților
Pe lângă activitățile sale comerciale, Amway continuă să aloce în fiecare an resurse financiare și materiale pentru susținerea comunităților din care face parte. Campania „ONE by ONE™ for children”, lansată în anul 2003 la nivel mondial, are ca scop îmbunătățirea vieților copiilor defavorizați. Prin intermediul acestei campanii au fost ajutați peste 12,7 milioane de copii, au fost donate 261 milioane de dolari și au fost realizate 3,9 milioane de ore de voluntariat.
Trimiteți un comentariu