Un pilot debutant de raliu, un pilot comandant de aeronavă
și un arbitru de fotbal. Cristiana, Adina și Cristina. Pentru ele, pasiunea și
dorința de a-și vedea visul împlinit au fost mult mai importante decât părerea
celor din jur sau decât percepția generală care asociază o meserie cu un anumit
profil sau trăsături fizice specifice. Cristiana, Adina și Cristina au
conștientizat că frumusețea este o alegere personală. Acesta este și mesajul
noii campanii Dove, Frumusețea mea. Alegerea mea.
Femeile sunt expuse adesea la o multitudine de critici
legate de propria frumusețe, fiind provocate permanent legat de rolul pe care
ar trebui să-l aibă în societate sau despre ce ar trebui sau nu să facă.
Conform celui mai recent studiu Dove, 8 din 10 femei consideră că fiecare
femeie are propriul atu care-i definește frumusețea. Cu toate acestea, multe
dintre ele văd frumusețea ca fiind o barieră în calea reușitei lor.
Prin
poveștile celor trei românce, Dove își propune să inspire femeile să-și
recunoască propria frumusețe și să nu se raporteze la cei din jur, indiferent
de ceea ce aleg să facă.
„Lumea spunea că sunt prea delicată, că nu mă voi descurca. Eu spun că pasiunea mea îmi dă puterea de care am nevoie pentru a-mi urma visul. Sunt Cristiana Oprea și sunt pilot debutant de raliu.”
Pentru a
se simți încrezătoare, 9 din 10 femei consideră că este important să faci ceea
ce-ți place cu adevărat, conform studiului amintit. Este și cazul Cristianei
Oprea, pilot debutant de raliu. Lumea i-a spus că a fi pilot de raliu este o
activitate prea periculoasă și prea dificilă pentru o fată atât de delicată.
Pasiunea, însă, i-a dat puterea de care a avut nevoie pentru a-și urma visul.
„Lumea spunea că sunt prea visătoare și cu capul în nori. Eu spun că am un vis împlinit. Sunt Adina Aniculăesei și sunt pilot comandant de aeronavă.”
Adina
Aniculăesei este pilot comandant de aeronavă, cu peste 8.000 de ore de zbor. Ea
a reușit în ciuda vocilor celor din jur care-i spuneau, când era mică, că este
prea visătoare și cu capul în nori pentru această meserie. Alegerile pe care
le-a făcut au ajutat-o să atingă înălțimile mult dorite. Povestea Adinei este o
sursă de inspirație, în contextul în care 8 din 10 femei consideră că este
important pentru ele să-și atingă obiectivele pentru a se simți încrezătoare.
„Lumea spunea că nu mă voi putea impune în fața unui stadion întreg. Eu spun că în teren sunt un arbitru. Nu o arbitră. Sunt Cristina Dorcioman și sunt arbitru profesionist de fotbal.”
Cristina
Dorcioman s-a confruntat cu prejudecățile celor din jur când a decis să se facă
arbitru. Ea le-a demonstrat tuturor că se poate impune în fața unui stadion
întreg și a devenit arbitru profesionist de fotbal. În aceeași ordine de idei,
8 din 10 femei sunt de acord că, pentru a se simți frumoase, este important să
se simtă ele însele și nu să încerce să copieze pe altcineva.
”Prin campania <Frumusețea mea. Alegerea mea> ne dorim să ducem discuția despre frumusețea adevărată și mai departe. Promovăm poveștile româncelor care nu s-au lăsat influențate de vocile din jur și au ales să-și transforme frumusețea într-o sursă de încredere în sine, dar și de inspirație pentru ceilalți.Dove continuă să încurajeze femeile să-și descopere și să se bucure de frumusețea lor, fără a se lăsa influențate de prejudecățile legate de aspectul fizic. Prin această campanie, facem un pas înainte și schimbăm perspectiva de la acceptarea propriei frumuseți, la celebrarea acesteia.” declară Ana Maria Pâslaru, director de marketing Unilever South Central Europe.
Descoperă poveștile celor trei românce accesând acest film
și alătură-te conversației despre frumusețea adevărată pe
doveclub.ro/frumusetea-mea/ și pe #FrumuseteaMeaAlegereaMea.
Campania Dove este susținută la nivel global prin poveștile
unor femei puternice, ce au depășit barierele legate de aspectul fizic și și-au
urmat visurile.
60 de ani de frumusețe adevărată
Dove crede că fiecare femeie are dreptul la frumusețe și
fericire, de aceea își asumă misiunea de a inspira femeile să-și atingă
potențialul maxim de frumusețe și de a le încuraja să considere frumusețea o
sursă de încredere, nu de anxietate.
Dove este primul brand care a vorbit despre ”frumusețea
adevărată”, frumusețea autentică, naturală, unică. Anul acesta, Dove
aniversează, la nivel global, 60 de ani de frumusețe adevărată și își continuă
misiunea.
Prin campania Frumusețea Mea. Alegerea Mea - o sursă de
inspirație pentru femeile din întreaga lume, Dove aduce în prim plan provocările
actuale pe care le întâmpină femeile în legătură cu propria lor frumusețe.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu