duminică, 1 noiembrie 2020

Blooming Sensuality, noul parfum IEHANA


Creat initial din dorința de avea un parfum personalizat al coletelor ce ajung la client, “Blooming Sensuality” este inspirat din romantism si conține două dintre cele mai senzuale arome, vanilia și lăcrămioarele, precum si uleiuri esentiale pure, certificate organic.


Un parfum unisex, un amalgam de simțuri și trăiri. De mister și iubire. De momente și aventuri. De povești purtate de la apus până la rasărit.

Nota dominantă explorează aromele de vanilie, ambră și Balsam de Peru. 


 

Parfumul se deschide cu notele de bază senzuale și citrice, compuse din vanilie și bergamotă. Balsamul de Peru, ambra și florile de patchouli, lăcrămioare și liliacul formează notele de mijloc. Aromele proaspete și fructate de mandarine și bergamotă se regăsesc în notele de vârf. Creat cu uleiuri esențiale pure, certificate organic.

· Note de bază: vanilie, patchouli, bergamotă

· Note de mijloc: ambră, patchouli, Balsam de Peru, liliac, lăcrămioare

· Note de vârf: mandarine, bergamotă 


PRODUSELE IEHANA SE GASESC IN ROMÂNIA PRIN ONLINE SHOP iehanacosmetics.com / douglas.ro, precum si in magazinul Douglas din AFI Palace Brasov.


POVESTEA IEHANA COSMETICS


Iehana este brand românesc, o afacere de familie, pornită la Breaza în anul 2013, de Iulia si Medeea Iancu, adica mama si fiica. Ideea s-a născut în clipa descoperirii beneficiilor apei Kangen, cand cele doua s-au gândit să puna bazele propriului brand, cu ajutorul unei inovatii: Apa Kangen. O apă pura, alcalină, ionizată și anti-oxidantă, având un puternic efect de rejuvenare a pielii, recunoscută internațional pentru proprietățile miraculoase, dar nefolosită până atunci în cosmetice.

În filosofia japoneză, „Kangen” reprezintă „întoarcerea la origini”.

Inovația lor se află în primul rând în includerea apei Kangen în cosmetice, completata de o tehnologie proprie, brevetata, de extragere a principiilor active din plante folosind aceasta apa alcalină. Extractele din plante sunt proaspete, autohtone, in laboratorul de la Breaza folosindu-se propriile resurse pe cât de mult posibil, in ideea de a fi un brand sustenabil.

Retetele inovative dezvoltate de Iulia Iancu folosesc doar ingrediente naturale, deoarece echipa Iehana a reușit să aclimatizeze la Breaza plante unice precum: floarea de colț, gențiana tibetană, moringa, schisandra, aronia și goji, si mukte altele, folosind doar îngrașaminte vegetale pentru a susține culturile.

Iehana Cosmetics s-a dezvoltat cu respect pentru natură și mediul înconjurator. Recipientele produselor Iehana sunt din sticla violet, Miron, menită să păstreze ingredientele cât mai proaspete, in timp ce cutiile și sticlutele sunt fabricate din material 100% reciclabil.

Gama de produse Iehana Cosmetics este lipsită de ingrediente chimice precum parabeni, coloranți sintetici, siliconi, etcetera. Formulele produselor sunt în conformitate cu reglementarile europene Ecocert.

Brandul Iehana iubeste natura si este ferm împotriva testarii produselor pe animale.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search