Dove
sărbătorește 20 de ani de promovare a frumuseții autentice printr-o
nouă campanie aniversară, afirmându-și angajamentul de a nu utiliza
niciodată Inteligența Artificială pentru reprezentarea femeilor în
comunicările sale de brand. Campania include o expoziție-manifest
intitulată Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată, organizată în cadrul
Art Safari din București, care prezintă modul în care frumusețea reală a
fost ilustrată în campaniile Dove de-a lungul timpului.
Din
2004, Dove a transformat industria frumuseții, provocând standardele
impuse de societate și susținând o viziune incluzivă asupra frumuseții,
care reflectă diversitatea reală a femeilor din întreaga lume. Timp de
20 de ani, Dove a inspirat milioane de femei să se simtă încrezătoare în
pielea lor.
1 din 5 femei ar renunța la 5 ani din viața ei dacă asta ar însemna să aibă aspectul fizic pe care și-l dorește.*
Un
studiu recent comandat de Dove* arată că 1 din 5 femei ar renunța la
cinci ani din viața ei pentru a obține aspectul fizic dorit. Societatea
acordă o importanță exagerată aspectului fizic, amplificând presiunea de
a se conforma unor standarde nerealiste de frumusețe. Deși idealurile
de frumusețe s-au diversificat de-a lungul anilor, trăsăturile
considerate „ideale” rămân dificil de atins și multe femei se simt încă
forțate să se încadreze într-un anumit tipar de frumusețe.
Studiul arată că 68%
dintre femei consideră că ar trebui să arate sănătos, 55% cred că ar
trebui să fie slabe, 50% doresc o talie subțire, iar 52% aspiră la o
siluetă cu forme*.
Până în 2025, se estimează că 90% din conținutul online va fi generat de Inteligența Artificială***, ceea ce reprezintă o amenințare majoră la adresa reprezentării frumuseții reale. Conform unui studiu global Dove**, 9 din 10 femei și fete afirmă că au fost expuse la conținut online care le-a afectat percepția asupra propriei frumuseți, în timp ce 7 din 10 femei din România* cred că imaginile femeilor din media sunt modificate digital.
Totuși, 1 din 3 femei** simte presiunea de a-și modifica aspectul din cauza a ceea ce vede online.
Pentru a marca acești 20 de ani de frumusețe adevărată, Dove a creat
un video manifest care subliniază impactul Inteligenței Artificiale
asupra standardelor de frumusețe nerealiste și efectele acestora asupra
femeilor și fetelor.
Trimiteți un comentariu