sâmbătă, 14 mai 2011

Si in Romania se poate face turism de calitate

Anul trecut, fiind gravida si simtindu-ma destul de rau, nu am avut chef sa plec in strainatate.
Pur si simplu nu am avut chef de alte mirosuri, alta gastronomie, alt aer si alte civilizatii. Am fost doar o data in Cipru, asta pentru ca eram gravida in nici doua luni si inca nu imi era foarte rau, iar greturile inca nu aparusera. Asa ca vara trecuta am decis, pentru prima data de cand sunt maritata, sa-mi fac vacanta in Romania, neaparat la mare.
Cum nu aveam chef nici de aglomeratia din Mamaia si nici de apa de acolo care atunci cand este foarte aglomerat miroase a urina, am ales o statiune linistita si micuta, care mi-a adus aminte de copilarie - Saturn. Am ales Saturn deoarece mi-a fost laudat foarte mult Hotelul Cleopatra, proaspat renovat. Am mes cu incredere pentru ca persoana care mi-a facut recomandarea este un adevarat guru in turism (Ciprian Enea - pe care o sa-l rog sa ne dea cateva ponturi, dat fiind faptul ca a vazut peste 150 de tari!!!!!), iar asteptarile mele au fost pe masura.
Am gasit un hotel de patru stele, nou-nout, o camera superba, extrem de curata si dotata cu tot ce trebuie, curatenie impecabila si mancare foarte ok. Eu am avut doar mic dejun, insa destul de bogat. Oricum, eu mancam dimineata doar pepene, deci nu pot sa va spun prea multe despre cum era mancarea :)).
Atractia maxima a hotelului o reprezinta insa piscina. Imensa! De vis! Este defapt un mic aquapark. Ca si activitati, dimineata mergeam la plaja, ramanand surprinsa ca era chiar curata, la fel si apa. Era acolo un nene dragut la un barul de pe plaja care ne pastra mereu sezlonguri pentru ca-i era drag de mine :)...
Petreceam dupa amiaza la piscina, iar seara ne plimbam pe faleza pana la Mangalia si inapoi, iar apoi luam cina la una dintre terasele cu muzica live. Foarte dragut a fost sejurul meu!
Sincer, mi-a placut si m-a bucurat faptul ca mai sunt si oameni care nu se dau batuti in fata grecilor, turcilor si a bulgarilor. De la hotel se organizau zilnic excursii la Cetatea Histria, la Balcik si croaziere pe Marea Neagra. Nu stiu cum este pentru ca nu am fos in niciuna.
In fiecare seara organizau spectacole cu artisti celebri de la noi si cu trupe de dans din Republica Moldova.  M-am balacit si eu cat am putut si am plecat dupa cinci zile cu speranta de a reveni si in aceasta vara, macar intr-un weekend.
La Transilvania Travel am gasit o oferta excelenta la Hotelul Cleopatra din Saturn.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search