joi, 7 iulie 2011

Heeeeeelp

Cine a fost in Corfu, cine stie pe cineva care a fost in Corfu, cine vrea sa plece in Corfu, cine nu vrea sa plece in Corfu dar poate are o idee despre locatia in care as vrea sa plec in august poate vrea sa ma ajute si pe mine cu niste informatii. Ma tot sucesc si rasucesc si nu stiu ce statiune sa aleg, ce hotel, ce orice :((
Cand cred ca am gasit hotelul perfect, aflu ca este departe de plaja, cand gasesc plaja, aflu ca este cu pietricele si nu cu nisip fin, cand le gasesc pe amandoua, aflu ca statiunea este cam trista, desi daca ar fi dupa mine, m-as duce in cea mai "trista" statiune din lume, unde nu se asculta muzica, unde se aud doar valurile, unde pot sa adorm pe plaja intr-o liniste perfecta.
morphine spunea...

Am fost acum cativa ani dar cu un grup,deci totul era rezervat/pregatit.
Nu a fost de lux,am fost intr-un hotel de 2-3 stele,camere decente,baie separate,destul de aproape de plaja..plaja cu pietricele din pacate:(
Dar avea hotelul ceva sezlonguri,deci nu a fost problema.
A fost perfect pt scop,si anume:a sta toata ziua in apa sau pe plaja,a lenevi:D

Sunt sigura ca o sa te relaxezi de minune!
i'm jealous..:D

Anonim spunea...

draga mea, eu am fost in corfu acum 2 ani, in statiunea moraitika. am stat la o viluta, conditii cam dubioase, nu o recomand...paradise garden se numea, dar numai paradise nu era :D :D.

plaja era intr-adevar cu pietricele, dar oricum stateam pe sezlong, nu ma deranja prea tare, la intrare in apa era mai greu ca te jenau pietrele dar era o portiune mica, apoi dadeai de nisip fin :)...

statiunea era plina ochi de roamani, la discoteci se punea muzica de la noi, adusa pe cd-uri de romani, hore, populare, sarbe, manele, 3 sud este etc :D

acum nu mai stiu cum o fi, daca sunt tot asa de multi romani ...am auzit ca paleokastrita e frumoasa ca statiune, si mai selecta asa...atat pot sa zic :D

iulia spunea...

Buna !
Sidari nisip fff fin.
Paleokastita super peisaj, poti merge cu salupa pe Paradise Beach, toate vilele si hoteluri au piscina proprie, nisip cu pietre.
Peroulades super peisaj.
Noi am stat in Benites ne-am inchiriat o masina si am mers in toate statiunile.
Din Kerkira am mers intr-o croaziera de o zi in insulele Paxos si Anti-Paxos unde ne-am balacit, am mancat si ne-am plimbat.
Sper ca te-au ajutat cat de cat informatiile. Ideea e ca merita vazuta insula.

altemps spunea...

Servus,

Eu am fost in Corfu anul trecut. Am stat in statiunea Dasia, care este la 15 minute de mers cu busul de capitala insulei, Corfu Town. Plaja era cu pietricele, dar cand intrai in apa, aveai nisip fin si apa limpede.

Fiind aproape de capitala, am circulat prin insula si am fost in diverse excursii. Am vizitat de mai multe ori Corfu Town, care e o bijuterie de oras.

Probabil ar fi bine sa cauti in nord sau in vestul insulei. Noi am vizitat nord vestul (statiunea Sidari) si era plaja cu nisip, insa nu am ne-am cazat, nu stiu distante.

Personal, imi doresc sa ma intorc pe insula si as sta in nord sau in vest, este mai spectaculos. De unde am stat noi anul trecut, am avut acces sa vizitam, dar nu era cine stie ce peisaj. Fiecare parte cu bunele si cu relele ei.

Iti doresc o vacanta perfecta intr-o locatie minunata. O parte din inima mea a ramas acolo :)

Katyna spunea...

Eu am fost acum 2 ani in Corfu cu masina, la hotelul Aquis Agios Gordios Beach.

Mi-e si rusine sa spun ca am stat 2 saptamani si nu m-am dus sa colind toata insula.
Pana la plaja se cobora pe o alee tare frumoasa si plina de flori, iar plaja avea nisip fin (cel putin in fata hotelului).
Am inchiriat atv-uri cu care am mers prin zona, am vazut vreo 2-3 statiuni care intr-adevar aveau pietre in loc de nisip dar nu pot sa spun ca am vazut toata insula.

Mi-am dorit sa vad macar zona unde este hotelul Kontokaly Bay pentru ca cel putin din poze arata super bine, dar n-am reusit (din motive de atasamente parintesti puternic ombilicalizate de mostenitor).

Din punctul meu de vedere, insula merita vizitata. Este linistita ce-i drept, dar este tare frumoasa si are niste peisaje in unele zone ..de-ti taie respiratia.
Daca as fi putut sa-mi fac traseul si programul asa cum as fi vrut eu, as fi vizitat mai multe locuri.

Am ales zona Agios Gordios pentru ca auzisem ca are cea mai frumoasa plaja si e aproape de Kerkyra.
Am fost si in oras, dar trebuie urmarit intervalul orar potrivit pentru ca ei inchid magazinele intre anumite ore (am uitat care-s alea).

Eu sunt obsedata de hotelurile aflate pe plaja, si tin minte ca mergand pe coasta, am vazut un hotel Iberostar parca...m-a dezamagit locatia lui.

Am fost si intr-un parc acvatic foarte dragut, se organizeaza si plimbari cu vaporul in jurul insulei, cafenele sunt o gramada in oras, seara statiunile sunt chiar populate, iar in sudul insulei e o statiune plina de americani (un fel de Vama Veche americanizata).Acolo probabil e locul cel mai animat din toata insula.

In concluzie eu m-as mai duce , dar singura sa-mi pot face programul asa cum imi doresc.

fastfashion spunea...

buna;si eu am aceeasi dilema,chiar vroiam sa-ti cer la randul meu un sfat;:)
Glyfada este situata in partea de vest a insulei si este una dintre cele mai populare plaje. Este o plaja mare de nisip, cu stanci impresionante care o inconjoara. Este foarte bine organizata cu umbrele de soare, sezlonguri, facilitati sportive si facilitati pentru persoane cu handicap. Langa plaja se afla o mare varietate de hoteluri, restaurante si magazine. Plaja a fost premiata cu steagul albastru.

Agios Georgios este situata in partea de sud-vest a insulei, la aproximativ 30km de Orasul Corfu (Kerkyra). Este considerata una dintre cele mai frumoase plaje de pe insula. Dealurile verzi inconjoara plaja pe o suprafata de 5 km si creeaza un peisaj minunat. Plaja Agios Georgios a inceput de curand sa se dezvolte si de aceea este foarte aglomerata. Are facilitati pentru persoane cu handicap si a fost premiata cu steagul albastru.

Agios Gordis este una dintre cele mai faimoase plaje din Corfu. Este foarte aglomerata, deoarece gazduieste popularul Hotel Pink Palace Hotel. Plaja este foarte bine organizata cu umbrele de soare, sezlonguri, facilitati sportive si facilitati pentru persoane cu handicap. A fost premiata cu steagul albastru.

fastfashion spunea...

Aquis Sandy Beach Resort - Lefkimi Agios Georgios 49080, Greece

Zuza O spunea...

Asa se intampla cand este o gasca mare! Unul zice hais, altul cea, unii vor plaja, altii cluburi, unii nidip, altii pietre, unii shopping, altii somn, unii sa faca dragoste, altii sa viziteze.... Catrodata se lasa si cu ciondaneli. Eu m-am lasat de sportul asta inca de pe vremea cand mergeam la Costinesti...... Plec in vacanta cu iubitul plus sau minus maximum doi prieteni

Zuzele spunea...

Ufff, mie imi face foarte tare cu ochiul statiunea Agios Gordis. M-am documentat foarte mult, pe un milion de site-uri si toata lumea zice ca Agios Gordis ofera cea mai frumoasa plaja si cele mai misto peisaje. Stiu hotelul Aquis Agios Gordio, este superb, dar cam scumput - vreo 600 euro numai cazarea si nu toata lumea din gasca este dispusa sa plateasca atat.
In schimb, am gasit 2 hoteluri dragute Alonakia si Golden Nests, foarte ieftine si dragute si am gasit numai review-uri pozitive despre ele. Cel putin Alonakia are numai laude pe net.
Am gasit la Europa Travel in august 145 euro cazarea 7 nopti!
Sper sa multumeasca pe toata lumea conditiile de acolo pt ca mie imi place f mult hotelul si statiunea Agios Gordis :)
Daca a fost cineva acolo, sa spuna!!!! :)

xonyc spunea...

anul trecut am fost in corfu si mi-a placut foarte mult!ideal ar fi sa vizitezi toata insula cu o masina inchiriata (costa destul de putin)Iti recomand Paradise beach,statiunea paleokastrita,capitala corfu town(sunt autocare care duc acolo din orice statiunea)ah si gasesti multe pareri pe AmFostAcolo.ro!

Anonim spunea...

Buna ,

Eu am fost acum 3 ani la hotel Golden nests , si mergeam sa luam masa la Alonakia. A fost foarte bine , nu sunt hoteluri de lux dar sunt curate si localizate in apropiere de plaja. Alonakia este ceva mai bun decat Golden nests asa ca iti recomand sa iei cazare acolo, nu vei fi dezamagita. Cei cu care am fost in autocar si erau cazati acolo erau foarte multumiti de hotel si de mancare. Plaja din apropiere este una dintre cele mai frumoase, in mare parte cu nisip. Eu zic ca acest hotel este o alegere foarte buna. Madalina

Monica spunea...

Noi am fost in Corfu acum doi ani si a fost cel mai frumos si romantic concediu. Am inchiriat o casuta pe plaja, in Agios Gordios (http://seabreezecorfu.com). Plaja e cu nisip fin, spre capat fiind si cateva pietricele. Dar e superb sa stai pe teresa casutei pe sezlong, sa auzi valurile la 2 metri de tine si sa vezi apusul...

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search