Mai devreme am auzit o colega pomenind, in birou, despre campania demarata de Cif zilele trecute, care are drept scop curatarea Romaniei de mesajele agresive existente pe mai toate cladirile si gardurile din dotare. O initiava laudabila, as putea spune, insa ar trebui sa ne curatam si limbajul si sper sa fie inventata o crema de curatare a caracterului, a limbajului, a prostiei si inculturii. Hai, Cif, iti tin pumnii! :)
PS: va rog sa nu curatati si mesajele cu "Priveste cerul!". Stiu ca nu sunt agresive si nu fac obiectul campaniei Cif, dar cine stie cum pulverizati putina spuma de curatare si alaturi si ma lasati, din gresala, fara mesajele astea frumoase care imi dau emotii de cate ori le vad :)
Iata mesajul campaniei:
"Cif, marcă a companiei Unilever, dă
startul uneia dintre cele mai
curajoase inițiative din țara noastră: curățarea străzilor din România de
mesaje și însemne agresive, care pot influența într-un mod negativ buna
dezvoltare a copiilor.
Conform unui
studiu demarat de Unicef, violenta psihică asupra copiilor are loc, de cele mai
multe ori, la școală sau pe stradă si poate avea efecte devastatoare asupra
micutilor, de la afectiuni psihologice și cicatrici emotionale, până la
probleme de adaptare în societate, la vârsta adultă.
„Putem
să ne ferim copiii de violență controlând televizorul sau calculatorul, însă nu
putem controla străzile și nu îi putem feri de însemnele si mesajele agresive
care îi pândesc la orice colț, pe orice perete. Misiunea lui Cif a fost mereu
aceea de a menține și reda frumusețea
suprafețelor din interiorul casei. Dorința de a păstra străzile curate și
lipsite de mesaje agresive este o continuare naturală a misiunii noastre”, declară
Dan Oprescu, Director Brand Building Unilever South
Central Europe.
Campania „Cif curață România” se desfășoară la nivel național, în
perioada 20 februarie – 30 mai și își propune înlăturarea mesajelor vulgare, cu
potențial agresiv sau discriminatoriu de pe stradă, pe care le vor semnala locuitorii din toate orașele
țării. Înlăturarea acestor mesaje constă în curățarea propriu-zisă a zonei de către
o echipă specializată, atât cu produse Cif, cât și cu alte soluții de curățare
special concepute pentru exterior, în funcție de suprafața curățată. Procesul
de curățare este realizat și monitorizat de către o companie specializată, respectând toate normele de siguranță și
având în vedere toate aprobările legale.
În perioada campaniei, oricine poate să încarce pe www.cif.ro, pagina de
Facebook „Cif Intotdeauna un
final frumos” sau în
aplicația de mobil de pe Apple Store sau Google Play, fotografii cu mesaje sau însemne agresive întâlnite pe stradă. Locațiile
curățate pe parcursul campaniei vor fi alese printr-o selecție aplicată
fotografiilor înscrise pe site, în limitele și condițiile regulamentului. Pe măsura
finalizării operațiunilor de curățenie, pozele de înainte și după curățare vor
fi disponibile în galeriile de pe website și de pe pagina de Facebook.
„Suntem foarte mândri de această ințiativă,
precum și de puterea de curățare a produselor Cif, pe care ne bazăm în procesul
de înlăturare a inscripțiilor. Cif începe curățenia, însă
pentru etapa următoare, ne bazăm pe sprijinul întregii comunități în a menține
străzile curate și lipsite de mesaje agresive.”, adaugă Monica Tamaș, Senior Brand Manager Household Cleaning Unilever South
Central Europe.
'copiii n-ar trebui sa citeasca mesajele de pe peretii desenati'...in majoritate tot de copii. o tampenie. nu vor gasi prea multe mesaje agresive pe pereti. mizeria nu se afla pe peretii cladirilor, se afla in atitudinea unor snobi scrobiti. nu voi cumpara acest produs: mesajul reclamei are o tenta fascistoida :(
Trimiteți un comentariu