Începutul acestei primăveri marchează o
iniţiativă specială, dedicată femeilor: Colgate-Palmolive declară Ziua
femeii... în fiecare zi! Deşi există o zi internațională a femeii,
celebrată în întreaga lume, aceasta campanie sustine ca reprezentantele sexului frumos merită să fie
sărbătorite de, cel puţin, 365 de ori pe an. Astfel, produsele de îngrijire
personală, Lady Speed Stick şi Palmolive, create pentru a face femeia să se simtă
frumoasă și încrezătoare în fiecare zi, revin în
atenția
publicului, sub o înfăţişare specială, în kituri personalizate, menite să ofere
momente de răsfăţ femeilor.
Campania națională, intitulată “Ziua
femeii e în fiecare zi!”, se desfăşoară în perioada 20 februarie - 20 martie 2014 şi beneficiază de promovare integrată, în mediul online şi în
magazine.
« O femeie fericită se simte confortabil în
propria piele, emană siguranţă şi încredere în sine. Ca o completare firească a
eforturilor depuse de-a lungul timpului în dezvoltarea de produse care să
asigure prospeţimea şi starea naturală de bine a femeii, Colgate-Palmolive
lansează o campanie puternic emoţională, intitulată Ziua femeii e în fiecare
zi!, ducând la următorul nivel grija pe care o avem pentru protejarea
atributelor feminine. Ne dorim să dăruim motive de mândrie tuturor femeilor și să le reamintim că
merită să fie răsfățate în fiecare zi. », susţin reprezentanţii
Colgate-Palmolive-România.
Produsele de îngrijire personală Palmolive şi
Lady Speed Stick fac parte din ritualurile zilnice ale femeii moderne şi au
fost mereu în centrul cercetărilor Colgate-Palmolive, în scopul îmbunătăţirii
vieţii acestora. An de an, Colgate-Palmolive investește în inovație, dezvoltare şi
diversificarea produselor de îngrijire din portofoliul
său, pentru a satisface nevoile tot mai diferite şi particulare ale segmentului
feminin. În ziua de azi, brandurile de îngrijire personală Palmolive şi Lady
Speed Stick pun la dispoziţie o gamă variată de produse, pentru a răspunde cât
mai bine complexităţii gusturilor și nevoilor feminine.
Astfel, în cadrul acestei campanii, au fost
lansate seturile personalizate Colgate-Palmolive, special create pentru
experienţe diferite:
- Setul de îngrijire Palmolive Purple Kiss este alegerea perfectă pentru un moment de relaxare. Gelul de duş din componența sa, Palmolive Aromatherapy Absolute Relax, conţine ulei esenţial de Ylang Ylang şi extract de iris, ce redă un parfum calmant. În completarea lui, vine deodorantul antiperspirant Lady Speed Stick 24/7 Invisible, ce acţionează 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, împotriva transpiraţiei şi mirosului neplăcut, fără a lăsa urme albe pe haine. Pentru întregirea look-ului feminin și fresh, setul Palmolive Purple Kiss vine împreună cu un lip gloss cadou.
- Setul Palmolive Home SPA Treatment recreează experienţa băilor la hamam. Gelul de duş Palmolive Thermal SPA Mineral Massage are o formulă unică, îmbogăţită cu minerale de sare din Marea Moartă şi extracte de aloe vera, ce conferă o acţiune uşoară de gomaj, în timp ce gelul de duş Palmolive Thermal SPA Aqua Calm are o formulă delicată, îmbogăţită cu parfumul relaxant al extractului de bambus şi al florilor de lotus. Pentru un răsfăț deplin, setul conţine şi un burete de baie.
- Setul Palmolive Naturally Moisturised asigură o hidratare profundă, de durată. Gelul de duş şi săpunul lichid Palmolive Ultra Moisturization sunt îmbogăţite cu extracte de origine 100% naturală din măsline şi aloe vera, precum şi cu un complex de vitamine. Setul este disponibil în magazine, la un preţ special, cu o reducere de 10%.
Prin accesarea aplicaţiei online
www.everyspecialday.com, fanele Palmolive şi Lady Speed Stick România sunt
invitate să împărtăşească motivul pentru care ele sunt mândre că sunt femei şi,
astfel, au şansa de a câştiga marele premiu al campaniei, ce constă într-un
weekend pentru două persoane, la un hotel cu facilităţi SPA din România.
În plus, pe întreaga perioadă a campaniei, în
magazinele partenere, vor fi prezente echipele de consultanţi Colgate-Palmolive
pentru a oferi consumatorilor sfaturi pentru o îngrijire personală
individualizată, precum şi informaţii despre cum pot câştiga diverse premii
instant, la achiziţionarea produselor Lady Speed Stick şi Palmolive.
Mai multe informaţii despre campania “Ziua femeii
e în fiecare zi!” sunt disponibile pe paginile de Facebook: Palmolive România
www.facebook.com/PalmoliveRomania şi Lady Speed Stick România
www.facebook.com/LadySpeedStickRomania.
:( eu sunt trista in fiecare zi(365) pentru ca nu mai gasesc de cumparat gelul de dus Palmolive Naturals cu rodie :-<. http://image.compari.ro/full/56839279.palmolive-naturals-nutra-fruit-rodie.jpg
Trimiteți un comentariu