Ca parte a campaniei tradiționale Luna Sănătății Orale, Colgate România a transformat 40.000 de elevi din
clasele I-IV în super eroi ai dinţilor sănătoşi, echipându-i cu accesorii
speciale pentru a lupta împotriva cariilor şi a avea un zâmbet frumos. Sub
sloganul „Împreună, pentru zâmbete sănătoase!”, Colgate România şi-a propus să
fie alături de copiii din clasele primare, donând 1% din vânzările realizate pe
parcursul campaniei Luna Sănătății
Orale sub formă de produse de îngrijire orală copiilor din şcolile înscrise în
program.
Astfel, 40.000 de seturi de produse special concepute pentru
copii au fost donate elevilor din peste 200 de şcoli participante în program la
nivel național, promovând totodată
importanţa unei sănătăţi orale corecte şi principalele reguli pentru un zâmbet
de nota 10.
Fiecare copil a primit un kit special de super erou al dinţilor
sănătoşi, ce constă în: o mini-pastă de dinţi Colgate, o periuţă de dinţi
Colgate, un joc şi un pliant informativ despre îngrijirea orală, adresat
părinţilor, pentru ca obiceiurile sănătoase să fie adoptate de întreaga
familie.
„Ne bucură implicarea unui număr atât de mare de şcoli şi
faptul că, împreună cu partenerii noştri - consumatorii, suntem mai aproape de
obiectivul de a educa românii, de la cei mai mici până la cei mai în vârstă,
despre importanţa igienei orale în fiecare zi. Aproape 40.000 de elevi au
devenit de acum ambasadori ai zâmbetului sănătos şi frumos pentru generaţia din
care fac parte, punând în practică recomandările noastre şi ducând mai departe
mesajul Colgate”, au declarat reprezentanții
Colgate-Palmolive România.
Lecții speciale
pentru super eroii zâmbetelor!
În cadrul acţiunilor de donaţie, Colgate România
organizează, în şcoli selectate din ţară, ore de educaţie privind sănătatea
orală. În cadrul lecţiilor interactive, specialiştii Colgate le vor dezvălui
copiilor cum pot deveni eroii zâmbetelor lor, învăţându-i regulile fundamentale
ale unei igiene orale corecte. La finalul acestora, cei mici se vor alătura
grupului Colgate de super eroi ai dinţilor sănătoşi, având toate informaţiile
şi accesoriile pentru „a lupta” zi de zi împotriva cariilor.
Această iniţiativă se alătură numeroaselor acţiuni
educaţionale şi de responsabilitate socială pe care compania le-a demarat în
România. De 22 de ani, Colgate România desfăşoară programul internaţional
„Bright Smiles, Bright Futures”, ce îşi propune să îi înveţe pe cei mici cele
mai importante reguli şi sfaturi despre igiena orală. Peste cinci milioane de
copii români au beneficiat până în prezent de acest program. Probleme
stomatologice frecvente, cum sunt cariile, pot fi prevenite prin respectarea
unor reguli simple de igienă orală: periajul dinţilor de cel puţin două ori pe
zi timp de trei minute, schimbarea periuţei de dinţi la fiecare trei luni de
zile, vizite frecvente la medicul dentist şi adoptarea unei diete echilibrate.
În plus, în cei peste 200 de ani de existenţă, Colgate a
dezvoltat game de produse de îngrijire orală pentru nevoile specifice atât ale
adulţilor, cât şi ale copiilor. Gama Colgate Smiles se adresează copiilor cu
vârsta cuprinsă între 0 şi +6 ani, fiind segmentată în trei categorii de vârstă
ce coincid cu nivelul de evoluţie al dentiţiei.
Mai multe informaţii despre Luna Sănătăţii Orale şi
produsele Colgate sunt disponibile pe www.colgate.ro şi pe pagina oficială de
Facebook Colgate România.
Trimiteți un comentariu