De 5 ani,
brandul revoluționează piața produselor de îngrijire a părului, ultima
inovație absolută pe piața de retail în România fiind Syoss Keratin
Primer, lansată în martie 2014, care aduce în premieră conceptul de Hair Primer în
îngrijirea acasă. La
aniversarea a 5 ani, Syoss sărbătorește
împreună cu iubitorii brandului, oferindu-le posibilitatea de a câștiga o petrecere all-inclusive cu prietenii
la Hotelul Mariott din București.
Brandul Syoss aniversează anul acesta cinci ani de inovație și
performanță profesională în România, în
toate cele trei mari categorii de îngrijire a părului: hair care, styling și vopsirea părului. În 2009, brandul a
deschis segmentul produselor de calitate profesională pentru consumatorul
final, fiind în acel moment singura marcă de produse pentru păr dezvoltate
împreună cu hairstilişti şi hairdresseri profesionişti şi testate de către
aceştia, disponibile în magazinele de retail.
Marca Syoss a însemnat de-a lungul celor 5 ani inovaţie în
adevăratul sens al cuvântului, cea mai bună calitate pentru consumatorii cu așteptări ridicate, precum şi un aspect
elegant, unic al produselor pentru segmentul „retail” din România.
„De la primele game complete de hair care (șampon, balsam și
tratament) lansate în 2009, Syoss a oferit mai întâi femeilor din România, apoi
și bărbaților,
soluții complete de îngrijire a părului
cu rezultate ca la salon, dar pe care le pot fi folosi cu ușurință
acasă. Lucrul acesta a fost imediat apreciat de către consumatori, ceea ce s-a
văzut în succesul pe care brandul l-a înregistrat în doar câteva luni de la
lansare. Continuăm să îi încurajăm pe consumatorii noștri să îndrăznească să fie proprii lor stiliști, cu ajutorul inovațiilor și formulelor de
calitate profesională pe care Syoss le face accesibile tuturor”, declară Anca
Călugărițoiu, Brand Management Syoss.
Campanie aniversară
Cu ocazia aniversării, Syoss le mulțumește iubitorilor
brandului printr-o amplă campanie la nivel național.
Cumpărând produse Syoss în perioada august – septembrie, aceștia pot câștiga
o petrecere all-inclusive cu prietenii la Hotelul Marriot, ținute de gală pentru femei și bărbați,
precum și seturi de produse Syoss.
Campania aniversară poate fi urmărită pe platformele online Syoss: www.syoss.ro
și facebook.com/Syoss.Romania
5 ani de inovație
În cei cinci ani pe piața
românească, Syoss a revoluționat toate
cele trei categorii în care activează, ajungând de la 4 game de hair care în
2009, la 12 game de îngrijire în 2014, 18 produse de styling și 2 game de vopsea permanentă.
În fiecare an, brandul a continuat să seteze noi standarde
în îngrijirea părului, cu inovații unice:
- SYOSS SHINE
BOOST, REPAIR THERAPY, COLOR GUARD și
VOLUME LIFT – primele game de produse de îngrijire a părului cu formule
profesionale, accesibile tuturor (2009);
- SYOSS Color
- prima vopsea permanentă cu ingrediente profesionale, dar care poate fi cu
uşurinţă utilizată acasă şi achiziţionată la un preţ accesibil (2010);
- prima gamă
de îngrijire a părului fără silicon: SYOSS Silicon Free ( 2012)
- SYOSS Oleo
Intense – prima vopsea permanentă intensă cu 100% uleiuri naturale și acoperire profesională a firelor albe fără
amoniac (2013)
- și mai recent, introducerea pe piață a conceptului de „hair primer” în
categoria de produse pentru îngrijirea părului acasă; SYOSS KERATIN PRIMER
reprezintă cea mai nouă tendință în
produsele cosmetice, fiind deosebit de popular mai ales pentru produsele
profesionale. Primer-ul creează o bază pentru următorul pas în tratamentul
părului și acțiunea sa contribuie la îmbunătățirea
rezultatelor finale.
Trimiteți un comentariu