sâmbătă, 21 februarie 2015

Happy 80th anniversary, LANCOME, chintesenta fericirii “"à la française”!


Pe 21 februarie 1935 a luat nastere Lancôme, un vis despre frumusete, despre chintesenta fericirii “"à la française”. De 80 de ani, Lancôme traseaza repere in industria frumusetii, este un brand iubit si respectat pentru ca, la randul sau, isi respecta clientii oferindu-le produse de ingrijire a pielii care vad lumina parfumeriilor doar dupa ce primesc acordul cercetatorilor,  rujuri si mascara, adevarate bijuterii in portfard, aflate mereu in topul vanzarilor la nivel mondial si parfumuri seducatoare! Intr-un cuvant, este brandul care a pus mereu accent pe feminitate si calitate, exprimand sarmul frantuzesc in adevaratul sens al cuvantului! De 80 de ani, La vie est belle cu Lancome! Chapeau bas, Lancome! 


Ce înseamnă 80 de ani?  
Ce înseamnă să sărbătorești  8  decenii de frumusețe, inovații  științifice, parfumuri, produse de skin-care și machiaj extraordinare, de feminitate atemporală care se reinventează constant?
Aceasta este întrebarea care așteaptă să-și găsească răspunsul la aniversarea a 80 de ani de Lancôme. A privi înapoi pentru a merge mai încrezători înainte, este deviza Casei Lancôme, a cărei poveste a început în 1935 cu viziunea unui vizionar, Armand Petitjean,   care vedea frumusețea ca ceva eminamente francez, prin urmare liber și plin de fericire. 
Frumusețea care luminează și conferă încredere. 
Frumusețea de a fi  autentic. 
Frumusețea  care  emană fericire. 

 “Mai  presus  de  toate,  nedorim ca  această  sărbătoare  să  constituie  un  moment  de  bucurie. Deoarece, pentru  Lancôme,  frumusețea  merge  mână-n  mână  cu  fericirea.  Prin urmare, aceasta este o zi de naștere cu caracter de sărbătoare, prin care, în fiecare lună, se va reafirma cea mai mare ambiție a brandului – să facă viața femeilor de pretutindeni mai frumoasă alături de Lancôme!” - Françoise  Lehmann,  Managerul  General  Lancôme. 

Talented Australian fashion illustrator Kerrie Hess and world famous beauty brand Lancome Paris have teamed up to celebrate 80 years of French beauty


Primele parfumuri marca Lancome au fost lansate in acelasi an 1935 – Tendre Nuit, Bocages, Conquete, Kypre si Tropiques. Toate cele cinci parfumuri sunt in prezent parfumuri de colectie.

In 1935, primul ruj, Clé de Coquette, a revolutionat piata de machiaj prin textura sa.
Astazi, L’Absolu Rouge, cel mai nou ruj al casei, se vinde si el exceptional si asta nu degeaba! Textura si culoarea acestuia infrumuseteaza buzele a milioane de femei, iar etu-ul (ambalajul) este usor, practic si luxos.

Viața este frumoasă când are culoare –  culorile legendarului ruj  L’Absolu Rouge sau ale  paletelor  de  farduri  pentru  ochi  Hypnôse…  

Viața  este frumoasă alături de pătrunzătorul parfum Trésor sau alături de apetisantul La vie est belle,  acestea fiind doar două dintre nenumăratele parfumuri concepute de Casa Lancôme de-a lungul timpului care au marcat istoria feminității.  

Viața  este  frumoasă atunci  când  este  plină  de  senzații delicioase,  senzații oferite  de  produsele  noastre  de  îngrijire  a  pielii inovatoare, produse precum Advanced Génifique și Absolue l’Extrait. 

Viața este frumoasă precum idea de lux francez perpetuată de-a lungul anilor de Casa Lancôme.  

Nu în ultimul rând, viața este frumoasă asemeni ambasadoarelor  Lancôme, care radiază frumusețe și încredere în forțele proprii, femei care își lasă amprenta pe epoca în care trăiesc, fie că vorbim despre Isabella  Rosselini, o adevărată  personificare tradițională a feminității emanate de brandul  Lancôme,  care  a  inspirat  generații  de femei, sau, mai recent, despre Penélope Cruz, Kate Winslet, Julia Roberts, Lupita Nyong’o, Lily Collins  și Alma Jodorowsky.



Ce poate fi mai natural pentru brandul care are ca și logo un trandafir decât asocierea sa cu fericirea? 
Și ce mod mai bun de a-și aborda ziua de naștere decât sub forma unei invitații care să îndemne la savurarea fiecărei clipe și a frumuseții vieții în general, într-un an plin de manifestații și suprize marca Lancôme. 


Începând cu un film inedit, lansat în premieră pe data de 20 Februarie, data aniversară la care s-a fondat Casa Lancôme. Un rezumat a tot ceea ce reprezintă brandul, interpretat într-un stil suprarealist, extrem de fascinant. 
O poveste a unei Case ale cărei ambiții  nestăvilite au fost să ofere femeilor încredere de a se simți bine în propriul trup și de a prospera în orice domeniu în care activează.  
Această  poveste  poate  fi,  într-o oarecare măsură, interpretată ca povestea unei franțuzoaice, care  își cultivă necontenit fericirea, ieșind întotdeauna în evidență prin sofisticarea și eleganța sa oriunde ar fi, fără pic de efort. O relatare poetică care oferă de asemenea un loc de cinste imaginilor, continuând seria de colaborări artistice care au caracterizat dintotdeauna Casa Lancôme, prin implicarea următorilor ilustratori  și  fotografi de rang internațional: David Downtown,Vahram Muratyan, Cécilia Carlstedt, Charles Helleu, Nico, Alexi Lubomirskiși Nick Knight, pentru a aminti doar cațiva din ei. 




Lancôme din perspectiva ambasadoarelor


“Femeia Lancôme este plină de grație și de o frumusețe atemporală.” JuliaRoberts

“Când te uiți la femeile care au reprezentat brandul Lancôme de-a lungul anilor, frumusețea lor ne pătrunde sufletul într-un mod profund, nu doar defațadă.” Kate Winslet

“Lancôme este un omagiu adus tuturor femeilor.” Penélope Cruz

“Lancôme sărbătorește frumusețea de pretutindeni. Ambasadoarele sale sunt toate femei extraordinare ale căror frumusețe transcende suprafața pielii.” Lupita Nyong’o

“Lancôme este clasă, eleganță, grație și frumusețe care vine din interior.” Lily Collins

 “În opinia mea, Lancôme este sinonim cu delicatețea. Este un brand carene conferă o imagine deosebit de rafinată. De asemenea, Lancôme are oaură prestigioasă, pariziană pe alocuri.” Alma Jodorowsky




Lancôme detine o expertiza uriasa prin cele 16 centre de cercetare, 3000 de cercetatori specializati in dermatologie, biologie, biofizica, biochimie si psihologie si studii pe 50.000 de femei, anual. Asta nu denota altceva decat o preocupare constanta pentru a furniza clientelei Lancôme cele mai bune produse, cu formule avansate, mereu imbunatatite si un portofoliu vast. Investitiile constante in laboratoare si implicarea oamenilor de stiinta a facut posibila lansarea multor produse-cheie pe care milioane de femei de pretutindeni si le procura pentru ingrijirea pielii.



LANCOME IN CIFRE:

- produce 91 de milioane de produse cosmetice anual, in toate segmentele (parfumerie, cosmetica si machiaj)

- detine 12 magazine exclusive, aici intrand si flagship store-ul de la renumita adresa 29 rue du Faubourg Saint-Honore din Paris.

- 3,5 produse Lancôme se vand in fiecare secunda, undeva in lume.

- in 1974, casa Delbard a creat trandafirul Lancôme – inconfundabilul simbol al casei.

(sursa: andreearaicu.ro)

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search