Cine-i domnul pe care il tin dragastos de ...falange? A trecut ceva timp de cand ar fi trebuit sa-l cunoasteti deja, dar cum eu am intarziat sa vi-l prezint, va rog faceti cunostinta acum cu Mister Bones! Celebru in intreaga lume, de peste 160 de ani, din 1851 mai exact, domnul va intampina, din aceasta primavara si in AFI Palace Cotroceni, in magazinul Khiel's (primul si unicul, deocamdata, din Romania). Eu am fost onorata sa-l cunosc, pentru prima data, in cadrul unui eveniment privat, special pentru bloggeri, si am avut timp berechet sa ne cunoastem in voie, sa ne... imbratisam si ... privim ochi in ochi, dupa cum se poate lesne observa din cateva fotografii demne de inramat! :)
Pentru a aminti de această tradiție, dar și ca tribut adus comunității medicale, în fiecare boutique Kiehl's se află un schelet, Domnul Bones. Acesta este o replică exactă a unui schelet uman.
In 2000 a fost preluat de catre grupul L'Oreal si in prezent numara peste 250 de magazine la nivel global. De asemenea, brandul Kiehl's se comercializeaza si in magazine tip multi-brand.
Brandul Kiehl's a devenit cunoscut atat datorita cercetarii aprofundate care sta in spatele tuturor produselor sale si testarii amanuntite a sigurantei formulei, cat si datorita decorurilor localizate ale magazinelor, adaptate la cerintele particulare ale clientilor din comunitatile locate si ambalajelor speciale.
Brandul Kiehl's a devenit cunoscut atat datorita cercetarii aprofundate care sta in spatele tuturor produselor sale si testarii amanuntite a sigurantei formulei, cat si datorita decorurilor localizate ale magazinelor, adaptate la cerintele particulare ale clientilor din comunitatile locate si ambalajelor speciale.
In mare parte, formulele cremelor si ale uleiurilor, lotiunilor si tuturor celorlalte minunatii Khiel's sunt chiar cele originale pentru ca au creat un impact puternic pozitiv in randul consumatorilor, incat ar fi fost nedrept sa fie modificate!
Una dintre vedetele Khiel's este Midnight Recovery Concentrat, un elixir din uleiuri esentiale pure, apreciat la nivel mondial, care si mie imi place la nebunie! Este un ulei-serum senzational care hidrateaza in profunzime, inlatura instantaneu senzatia de piele "care tine", foarte uscata si deshidratata, care in cazul meu este tot mai prezenta. Cu toate acestea, nu ramane gras pe piele, iar partea wow este ca, desi ulei, este si o excelenta baza pentru machiaj! Il aplic si seara, si dimineata, iar pielea a devenit luminoasa, ferma, neteda si foarte pipaibila :), inca de la primele aplicari!
Imi mai place mult de tot si crema hidratanta Ultra Facial, dar despre ea va povestesc intr-un articol separat pentru ca si-a castigat acest drept! Este senzationala!
Ca în cazul tuturor magazinelor Kiehl’s, estetica farmaciei de tip colonial este completată cu elemente moderne care reflectă comunitatea înconjurătoare și fac referire la rădăcinile new-yorkeze ale companiei, din cartierul East Village.
La intrarea în acest spațiu unic, vizitatorii sunt cufundați imediat în istoria îndelungată a companiei și în caracterul său excentric: peste tot sunt detalii ale moștenirii Kiehl’s, inclusiv fotografii ale New York Flagship, aventurile familiei fondatoare Kiehl’s, sponsorizate de companie.
Elementele istorice surprind și încântă vizitatorii, inclusiv o motocicletă vintage iconică și faimosul schelet „Mr. Bones” al companiei Kiehl’s. Nu există două magazine Kiehl’s identice, însă toate transmit tradiția bogată farmaceutică a companiei.
Cu un devotament de decenii întregi față de comunitățile locale, Kiehl’s își concentrează activitățile filantropice asupra a trei cauze majore: cercetarea în domeniul HIV/SIDA, cauzele copiilor și mediul înconjurător.
Fiecare reprezentant Kiehl’s cunoaște în detaliu tehnicile serviciilor companiei și a fost instruit nu doar cu privire la ingredientele din formule, ci și, în tandem cu tradițiile farmaceutice ale companiei, deține cunoștințele pentru a prescrie tratamente specifice și regimuri cu produse care oferă clienților soluții adaptate la necesitățile lor individuale de îngrijire a părului și a pielii.
În plus, ca în cazul tuturor magazinelor Kiehl’s, prima locație din București continuă cu mândrie inițiativa unică a companiei Kiehl’s „testează înainte să cumperi”, conceptualizată inițial acum mai bine de 92 ani în magazinul original Flagship Store.
Cu un devotament de decenii întregi față de comunitățile locale, Kiehl’s își concentrează activitățile filantropice asupra a trei cauze majore: cercetarea în domeniul HIV/SIDA, cauzele copiilor și mediul înconjurător.
Fiecare reprezentant Kiehl’s cunoaște în detaliu tehnicile serviciilor companiei și a fost instruit nu doar cu privire la ingredientele din formule, ci și, în tandem cu tradițiile farmaceutice ale companiei, deține cunoștințele pentru a prescrie tratamente specifice și regimuri cu produse care oferă clienților soluții adaptate la necesitățile lor individuale de îngrijire a părului și a pielii.
În plus, ca în cazul tuturor magazinelor Kiehl’s, prima locație din București continuă cu mândrie inițiativa unică a companiei Kiehl’s „testează înainte să cumperi”, conceptualizată inițial acum mai bine de 92 ani în magazinul original Flagship Store.
Trimiteți un comentariu