duminică, 27 septembrie 2015

Si tu poti schimba lumea prin frumusete!



Da, lumea ta! Poti schimba lumea ta, inainte de toate si poate, singura care conteaza cu adevarat! Fericirea ta conteaza pentru tine mai mult decat ideea mea de fericire, frumususetea ta este altfel decat a mea, binele tau conteaza pentru ai tai! Nici nu trebuie sa te vad eu frumoasa si nici nu trebuie sa-ti influenzete viata ceea ce cred eu despre tine si ai tai. Tot ceea ce conteaza este ca TU sa fii senina, si luminoasa, si frumoasa. Pentru tine si pentru ei, ai tai! Stiu ca e greu, dar priveste-te in oglinda maine dimineata, imediat ce te trezesti, asa ciufulita si cu urme de perna pe fata, si fara machiaj si cu cearcane de somn si spune-ti: "Ce frumoasa sunt!". O sa-ti fie greu, stiu, dar spune, totusi! A doua zi o sa-ti fie mai usor. A treia si mai usor. O data o sa si zambesti cand spui asta. O sa-ti zambesti. O sa te vezi frumoasa. O sa te iubesti. Si vei vedea ca lumea ta cea mica va fi mai frumoasa! 



Pentru a înțelege mai bine valorile și aspirațiile femeilor, Avon a realizat studiul „Women Empowerment”, desfășurat în Polonia, Cehia și România. Mai jos aveți concluziile importante despre felul în care româncele se raportează la zone definitorii din viața lor:

  • Frumusete: româncele cred ca frumusețea se traduce prin încredere în propria persoană și acces către o lume mai bună, o lume în care femeia poate obține ce își dorește și asupra căreia are controlul. Când o femeie se simte frumoasă, este mai curajoasă și mai deschisă, nu îi este teamă să își asume noi provocări și are încredere în puterea sa de a-și atinge obiectivele.
  • Libertate: româncele și-ar dori să se detașeze de așteptările sociale, de prejudecățile și “rețetele” care le spun cum ar trebui să se comporte și să își trăiască viața.
  • Priorități: maternitatea și viața de familie rămân roluri cruciale pentru românce. În mod ideal, ele și-ar dori să poată aloca timp suficient familiei și să poată avea, în mod regulat, momente dedicate doar lor.
  • Profesie: cariera este asociată cu independența financiară și, mai ales, cu dezvoltarea personală, pentru că răspunde nevoii lor de afirmare. Dimensiunea profesională aduce plus valoare vieții româncelor, oferindu-le posibilitatea de a se rupe de sfera domestică, de a întâlni oameni noi și de obține recunoașterea pe care simt că o merită.
  • Echilibru: româncele jonglează cu mai multe roluri sociale și resimt presiunea de a îndeplini numeroase așteptări. Din acest motiv, și-ar dori mai mult timp doar pentru ele. În ceea ce privește „modelul femeii împlinite”, trăsătura esențială a acesteia este capacitatea de a găsi echilibrul între viața profesională și cea personală.

Campania „Schimbă lumea prin frumusețe” își propune să vină cu răspunsuri pentru nevoile actuale ale femeilor, Avon devenind partenerul acestora în schimbările pe care acestea și le doresc. Ilustrată și prin manifestul video realizat de regizorul Iulian Moga, campania are sprijinul celor patru ambasadori: Loredana, Antonia, Andreea Marin și Cornel Ilie.

Anda Darie spunea...

nu inteleg de ce in video apar celebritati si nu femei de rand

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search