«GETT’S Highlights Magazine reunește în paginile sale articole despre tunsoare, coafură, culoare, cosmetică, stil, modă, machiaj, colecții, accesorii, sănătate, călătorii, lifestyle, gadget-uri, etc, diferențiindu-se de presa glossy prin perspectiva și experiența profesională a creatorilor de imagine și a profesioniștilor în estetică asupra subiectelor tratate, cât și prin abordarea diferită a pictorialelor, în sensul creării unor lookuri pentru vedete, altele, decât cele pe care le poartă zilnic», a declarat Jacqueline Enciu, redactor șef al revistei.
Începând cu acest număr revista are 120 de pagini și 2 secțiuni
distincte, pentru femei și pentru barbati cat și copertă dublă (2 coperte).
“În primul rând, proporția clienților bărbați în GETT’S a crescut constant de la an al an până la 37% și un total de 40.000 conturi de clienți. Evident, aceștia au zone de interes diferite și nevoie de informații personalizate. În al doilea rând, pentru că lumea s-a schimbat și anumite clișee despre cum trebuie să arate bărbații s-au schimbat și ele. Sunt alte criterii de estetică masculină.
Astfel, din încercarea de a împărtăși puțin din experiența noastră, a luat ființă GETT’S MEN Magazine. Un om care arată bine, se simte bine, este mai pozitiv, mai sociabil, mai plăcut pentru cei din jur, mai iubit și apreciat atât în plan profesional cât și în plan personal. Vom aborda teme de care și eu ca bărbat sunt interesat cum ar fi: tehnologie, gadgeturi, stiluri de tunsoare, barbă, vestimentar, de viață. Vom adresa rezolvarea unor probleme precum: căderea părului, burta, slăbirea, tonifierea, tratamentele cosmetice împotriva ridurilor, petelor, cearcă nelor, cuperozelor, vaselor sparte, părului alb, îngrijirea mâinilor și picioarelor, micozele unghiilor, sănătate, prevenție, îndepărtarea părului nedorit permanent și consultanță de imagine”, a declarat Lucian Miess, owner GETTS Salons.
Trimiteți un comentariu