joi, 17 martie 2022

Doamne, cât de frumoasă este insula Skiathos!

Mi-e atât de dor de vară și de plajă și de soare și de Grecia!!!! Scot de la naftalină câteva dintre cele 5000 de poze pe care le-am făcut în vacanța din vară și vreau să vedeți și voi cât de frumoasă este această insuliță a Greciei!

Bine, toate insulele Greciei sunt superbe, dar Skiathos este un loc special pentru mine! Am fost două veri la rând, 2020 și 2021, și parcă mă văd petrecând cel puțin o săptămână acolo și în vara asta!

Îmi este atât de familiar locul, atât de drag, că parcă merg acasă atunci când mă urc pe feribotul spre Skiathos! Portul, orășelul-capitală, satele insulei, plajele desprinse din Paradis, înghețata, conurile de brad de pe plaja Koukounaries (cea mai frumoasă și mai populară de pe insulă), totul este la superlativ!

De fiecare dată am fost cu bani foarte puțini aici, în ciuda etichetei "foarte scumpă" pusă insulei! Normal, găsiți și hoteluri de 5 stele, dar și prețuri pentru orice buzunar, aș putea spune. Adică, dacă nu vă permiteți o săptămână la Vama Veche, cu siguranță în Skiathos, da!

Îmi zicea o prietenă zilele trecute că a plătit 3500 lei cazare în Vama Veche, pentru luna septembrie a acestui an. Ca să compar, eu am fost cu autocar în Skiathos (nu am vrut să plătesc foarte mult pe drum, mai ales că mi-am rezervat singură cazare de pe Booking, nu am mers cu o agenție).

Sigur că avionul este mult mai rapid, dar mă costa super mult și nu am vrut să dau atâția bani, mai ales că am fost cu două prietene în vacanță și ne-am super distrat pe drum.

Am luat autocar separat de la Europa Travel (vreo 200 lei din câte îmi amintesc), 200 si ceva de euro a fost cazarea cu mic dejun la doi pasi de plaja Koukounaries (cea mai frumoasa, repet!) și vreo 30 sau 50 euro feribotul spre insula.

Tot mai putin decat in Vama Veche! Ha Ha Ha

Unde am stat în Skiathos

Noi am fost cazate la hotel Golden Beach, de langa plaja asta superbă si pe care vi-l recomand daca vreti un loc decent, curat, linistit, cu o gradina superba si cu acces pe jos la doua plaje minunate. Ma rog, mai multe plaje daca va place sa mergeti pe jos.

Insula este atat de frumoasa si de verde ca plimbarea pe jos este o adevarata terapie!

Dimineata, cu o cafea in mana, pe sub brazi si in cantec de cicade (insectele alea bazaitoare din Grecia sau Turcia), este o reala placere sa te plimbi spre plaja!

Iar cu un an in urma, in vara 2020, am ales cazare la hotelul de langa Golden Beach (nu-i mai rețin numele). Parca si mai frumos, dar nu avea mic dejun și nici camere libere când ne-am decis noi să mergem în Skiathos!

Repet, la Golden Beach nu este lux de 5 stele, dar decent, mancare foarte ok, piscina, amplasare perfecta, gazde misto, pret si mai misto! (sunt câteva fotografii cu hotelul și curtea lui plina de flori în selecția de poze de mai jos)

Pe insula se circulă cu taxi, scuter, autobuz

Autobuzul vine pe ceas, la programul anuntat, opreste la fiecare plaja, este ieftin si curat!

Este o singura sosea principala care leaga orasul - port (capitala insulei) si plaja Koukounaris (inseamna conuri de brad, parca, acest nume pentru ca plaja este marginita de pini pentru ca in spatele plajei este o rezervatie naturala absolut superba, pe unde te poti plimba).

Am atatea lucruri de spus despre insula ca mi se amesteca toate informatiile in cap! Ma rog, daca vreti sa stiti ceva, ma intrebati.

Povestesc separat ce sa faceți în Skiathos, să nu mă lungesc prea mult aici!

Las câteva poze pana atunci, să vă clătiți ochii și să vă fac chef de vizitat Skiathos! 😍

(cele cu drona sunt făcute de Nino, sufletul insulei Skiathos! Vă las link AICI spre pagina lui de Facebook in caz că vreți să-l contactați când mergeți acolo! Vă ajută cu informații, excursii, ponturi despre restaurante, locuri de vizitat, etc)

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search