Abia astazi am aflat ca Vichy s-a nascut tocmai in 1931 :-)
In 2012, Vichy se redefinește printr-o nouă vitalitate și exprimă acest lucru printr-o nouă comunicare, puternică și fragilă în același timp, mesaje optimiste, imagini care fac
pielea să radieze de sănătate, și noi ambalaje, mai elegante și mai feminine.
VALORI
Pentru Vichy, nimic nu este predefinit. Oricare ar fi natura pielii,
defectele sale, trecutul său, o piele bine îngrijită se poate transforma și poate atinge un ideal de frumusețe.
VIZIUNE
Vichy perpetuează și în zilele noastre entuziasmul
fondatorului său, Dr. Haller, și continuă, după mai bine de 80 de ani de la
lansare, să reinventeze dermatocosmetica.
VIAȚA
Apa de la izvorul Lucas sau Apa termală Vichy se află în centrul
tuturor produselor noastre. Născută acum 2000 de ani în inima vulcanilor din
regiunea Auvergne, bogată în minerale binefăcătoare, această apă a vieții uimește în continuare cu proprietățile sale dermatologice excepționale.
VIRTUOZITATE
Progres, virtuozitate, expertiză. Laboratoarele Vichy folosesc toată
gama de ingrediente și texturi, reușind
asocieri imposibile și obținând rezultate uimitoare.
VOLUPTATE
Dincolo de respectarea unor reguli farmaceutice stricte, Vichy propune
o concepție hedonistă a dermatocosmeticii. Texturile
senzoriale participă la eficacitatea formulelor și
fac aplicarea mai plăcută.
ok... de ce ar interesa pe cineva toate astea? tot respectul pentru PR, e o meserie grea, dar sa gasesti un mesaj relevant e un minim semn de respect pentru publicul / clientii tai.
@ Cristina, mie mi s-a parut dragut mesajul lor de promovare :)
e interesant sa sti cateva lucruri si despre compania fara de care produsele folosite de noi nu ar exista...
Trimiteți un comentariu