Prietena mea a avut, pot spune, noroc. Si-a cunoscut corpul suficient de bine incat sa observe ca este ceva in neregula si a mers urgent la medic. A descoperit cancerul la san intr-o faza de inceput a lui, inainte ca boala sa se extinda in tot corpul. Chirurgul a localizat tumora doar in zona sanului stang si a extirpat-o. Odata cu sanul pe care l-a pierdut a primit, in schimb, sansa la viata. Din pacate, nu toate femeile au acest noroc si ajung la medic mult mai tarziu, atuni cand cancerul este mult mai greu de tratat sau poate chiar imposibil. In unele cazuri, printr-o simpla palpare nu poate fi descoperit un nodul si este nevoie de un control mamar efectuat de un medic.
Constat cu uimire ca exista femei mature, de peste 30 sau chiar 35 de ani care nu au mers niciodata la ginecolog. Nu li s-a facut niciodata un test Papanicolau, nimeni nu le-a asigurat ca sunt in regula si nici un medic nu le-a oferit o solutie pentru problemele de tot felul. Au permis vecinelor, prietenelor, colegelor de serviciu sa le trateze diverse afectiuni intime. In mod gresit, in majoritatea cazurilor.
Despre control mamar nici nu mai incape discutie.
Multe femei fac ochii mari si te intreaba vizibil jignite de intrebarea: "Tu cand ti-ai facut un control mamar ultima data?". "Euuuu? Dar de ce sa-mi fac? Nu am nici o problema! Nu ma dor sanii, nu am nimic!"
Draga femeie, nu astepta momentul in care sa ai ceva! Mergi la doctor si asigura-te ca esti bine! Fa asta pentru familia ta daca nu pentru tine! Fii sanatoasa pentru ei!
Si inca ceva: iubeste-ti sanii asa cum sunt! Fii fericita ca sunt sanatosi! Nu le mai invidia pe cele cu silicoanele cat pepenii, nu scrie niciunde ca acesta este un etalon de frumusete al sanilor. La urma urmei, supermodelele de catwalk, unele dintre cele mai frumoase femei din lume, cu forme cel mai aproape de perfectiune au sanii foarte mici. Asta le face mai putin frumoase? Nici vorba!
Nu intamplator ai fost creata asa! Acele proportii mici sau mari au fost perfect sculptate de Marele Artist asa incat tu sa fii o creatie perfecta, draga mea!
..........
MRM Romania, McCann Bucuresti UM Romania si McCann PR, impreuna cu Fundatia Renasterea lanseaza campania “Pin the Ribbon”, pentru a aduce in atentia publicului o boala nemiloasa – cancerul la san, principala cauza de mortalitate in randul femeilor din Romania.Pe 8 Martie, sarbatorim Ziua Internationala a Femeii, o zi perfecta pentru a atrage atentia asura unor boli sau cauze sociale care le afecteaza pe femei. Din pacate, lipsa de bugete face ca majoritatea campaniilor sociale sa treaca aproape neobservate.
MRM Romania a gasit solutia perfecta pentru ca o campanie despre cancerul la san sa fie difuzata in prime time si, printr-o campaie de guerrilla, sa “atraga” participarea si sustinerea a foarte multor persoane publice din Romania si nu numai.
..........
MRM Romania, McCann Bucuresti UM Romania si McCann PR, impreuna cu Fundatia Renasterea lanseaza campania “Pin the Ribbon”, pentru a aduce in atentia publicului o boala nemiloasa – cancerul la san, principala cauza de mortalitate in randul femeilor din Romania.Pe 8 Martie, sarbatorim Ziua Internationala a Femeii, o zi perfecta pentru a atrage atentia asura unor boli sau cauze sociale care le afecteaza pe femei. Din pacate, lipsa de bugete face ca majoritatea campaniilor sociale sa treaca aproape neobservate.
MRM Romania a gasit solutia perfecta pentru ca o campanie despre cancerul la san sa fie difuzata in prime time si, printr-o campaie de guerrilla, sa “atraga” participarea si sustinerea a foarte multor persoane publice din Romania si nu numai.
Stiind ca branduri mari cum ar fi KFC, Pizza Hut, Rom Autentic sau Napolact, beneficiaza de bugetele necesare pentru a-si difuza reclamele TV in prime time, MRM Romania si UM Romania i-au convins pe acestia sa imparta aceste pauze publicitare cu o campanie sociala - “Pin the Ribbon”. 4 statii TV din Romania au fost receptive la propunere – Antena 1, ProTV, Kanal D si Prima TV - si, cu putin efort in post-productie, de 8 Martie, toti actorii din reclamele la KFC, Pizza Hut, Rom Autentic si Napolact vor purta in piept celebra fundita roz.
Rezultatul – sute de fundite roz vor fi difuzate pe 4 statii TV nationale, in prime time, un record pentru o campanie sociala si un mare pas in fata pentru promovarea preventiei unei –afectiuni care afecteaza annual peste 6000 de femei din Romania.
Insa nu doar statiile TV au fost luate cu asalt, cu ajutorul publicului, Campania “Pin the Ribbon” devine campania cu cei mai multi endorseri celebri! Orase intregi sunt luate cu asalt si fundite roz apar peste tot pe strazi – statuile scriitorilor faimosi, oamenii politici, posterele de film, toti devin ambasadorii campaniei “Pin the Ribbon”.
Accesati www.pintheribbon.com si comandati GRATUIT un “KIT DE AMBASADOR”, care contine 4 fundite roz de diferite marimi, perfecte pentru a fi lipite pe postere, statui, in statii de autobuz sau pe orice personaj pe care il considerati demn de a fi ambasadorul campaniei.
Pentru a avea impact si in retelele sociale, toti cei care comanda KIT-ul de Ambasador si lipesc funditele in oras, sunt invitati sa faca poze si sa le distribuie pe Facebook si Instagram, cu hashtag-ul #pintheribbon.
Trimiteți un comentariu