elmiplant este brandul românesc de îngrijire al femeilor care îşi găsesc inspiraţia în puterea naturii. elmiplant crede într-o lume mai bună, construită de femei care poartă cu mândrie încrederea în forţele proprii. Din respect pentru muzele sale şi din credinţa că natura este sursă de frumuseţe, elmiplant creează #WalkTall, o campanie care inspiră şi care le reaminteşte femeilor de pretutindeni de magia pe care o propagă atunci când merg cu încredere.
Cu umerii drepţi şi capul ridicat, zâmbind, we #WalkTall împreună cu Dana Rogoz,
iar doamna care zambeste nu doar cu buzele, ci si cu ochii este Elena Cremenescu, fondatorul elmiplant
Nature, your power! Puterea vine din natură şi se întâlneşte cu ştiinţa
În universul elmiplant, energia naturii se transformă cu ajutorul măiestriei ştiinţei în produse de îngrijire de calitate, ce aduc natura mai aproape şi care revitalizează trupul şi sufletul. Noua abordare a brandului este o reamintire pentru femeile prinse în agitaţia de zi cu zi să meargă cu încredere. Femeia, model pentru alte femei, inspiră prin atitudinea sa şi modelează universuri în care guvernează fericirea, starea de bine şi certitudinea că fiecare este capabilă de măreţie.
Walk Tall este despre încredere în sine. Într-o lume în care tiparele modelează personalităţile şi prejudecăţile mentalităţile, elmiplant încurajează femeile să îşi reamintească nenumăratele motive pentru care păşesc cu încredere, cu umerii drepţi, capul ridicat şi zâmbetul pe buze. Indiferent cine sunt sau ce aspiră să fie, acestea au încredere în forţele proprii şi în visurile lor şi poartă această încredere pe chip.
Walk Tall şi noua ambasadoare a brandului, Dana Rogoz, le oferă femeilor un imbold pentru a se exprima liber şi autentic, pentru a sărbători individualitatea şi frumuseţea puterii interioare. Dana Rogoz ilustrează valorile elmiplant şi încântă prin exemplul personal, reprezentând perfect noua campanie elmiplant.
elmiplant îşi propune să inspire.
Am ajuns tarziu la intalnirea cu iubitoarele elmiplant, spiridusele cele frumoase - #TheCoverGirls, care au pus la cale un eveniment atat de frumos in Fumetto, unul dintre cele mai misto - fara exagerare!- locuri nu doar din Bucuresti, ci din intreaaaaga tara. A trebuit sa onorez inca o intalnire cu un om drag, planificata inaintea celei cu elmiplant, insa m-am dat peste cap (nu extrem de eficient insa, avand in vedere ca am ajuns la final!) si am ciocnit un pahar cu limonada si cu Olivia & co. Am regasit, ca de fiecare data, feţe zambitoare si relaxate, fete dragi, frumoase nu doar in exterior si destepte rau, independente si cu capul pe umeri, asa cum mi-as dori sa fiu si eu, dar nu reusesc completely.
Walk Tall este despre încredere în sine. Într-o lume în care tiparele modelează personalităţile şi prejudecăţile mentalităţile, elmiplant încurajează femeile să îşi reamintească nenumăratele motive pentru care păşesc cu încredere, cu umerii drepţi, capul ridicat şi zâmbetul pe buze. Indiferent cine sunt sau ce aspiră să fie, acestea au încredere în forţele proprii şi în visurile lor şi poartă această încredere pe chip.
Walk Tall şi noua ambasadoare a brandului, Dana Rogoz, le oferă femeilor un imbold pentru a se exprima liber şi autentic, pentru a sărbători individualitatea şi frumuseţea puterii interioare. Dana Rogoz ilustrează valorile elmiplant şi încântă prin exemplul personal, reprezentând perfect noua campanie elmiplant.
elmiplant îşi propune să inspire.
Prin intermediul campaniei Walk Tall şi a microsite-ului dedicat www.walktall.ro, elmiplant le invită pe femei să se filmeze în ipostaze în care merg cu încredere, să vorbească despre motivele pentru care they Walk Tall.
Videoclipurile vor fi urcate de utilizatoare pe microsite, alături de o frază inspiraţională. Fiecare video este echivalentul unui număr de paşi, iar aceşti paşi sunt transformaţi în premii. Mai multe videos Walk Tall, mai mulţi paşi, mai multe premii.
Cele care răspund provocării sunt răsplătite cu premii, în funcţie de paşii făcuţi: primul nivel – produse elmiplant, al doilea nivel – biciclete, al treilea nivel – weekenduri petrecute în natură şi al patrulea nivel – un makeover total, realizat în compania ambasadoarei brandului, Dana Rogoz, plus o şedinţă foto profesionistă.
Scopul final este realizarea celui mai lung video inspiraţional, care să redea culorile şi diversitatea femeilor şi care să le reamintească acestora că puterea vine din interior, iar frumuseţea este o stare.
Prin intermediul campaniei #walkTALL, elmiplant susține activitatea de sprijinirea a femeilor diagnosticate cu cancer de sân și cancer de col uterin a Asociația "ANAIS"
Merg cu încredere pentru că...
...sunt fericită! ...sunt plină de energie! ...pielea îmi radiază! ...iubesc!
Scopul final este realizarea celui mai lung video inspiraţional, care să redea culorile şi diversitatea femeilor şi care să le reamintească acestora că puterea vine din interior, iar frumuseţea este o stare.
Prin intermediul campaniei #walkTALL, elmiplant susține activitatea de sprijinirea a femeilor diagnosticate cu cancer de sân și cancer de col uterin a Asociația "ANAIS"
Merg cu încredere pentru că...
...sunt fericită! ...sunt plină de energie! ...pielea îmi radiază! ...iubesc!
Trimiteți un comentariu